D’aquest model només conservo el xassís, la safata del pilot i la carrosseria, que té el sostre arrancat, tenint en compte que no disposo de plàstic d’aquest color, descarto la seva restauració.

Començo desmuntant el conjunt deixant només els fars. Ho netejo tot amb rentavaixelles. Un cop sec, treballo en la tapeta traient-li les marques de les calques i una mica de pintura, noto que el to del color no es exactament el mateix que la resta de la carrosseria, no obstant un cop ficada i polida crec que no es notarà gaire, de totes maneres no es una cosa que em preocupi massa.

Durant el procés aprecio una minúscula ruptura al darrera de la peça per la qual cosa el finalitzo abans de lo previst. Això si, deixant-lo força més bé de lo que estava inicialment.

Començaré raspant la part menys profunda amb una fulla cúter de punta recta tractant d’igualar la superfície i polint-la a continuació amb paper de vidre del número 500. Repeteixo el procés varies vegades. Satisfet amb el resultat aplico el mateix mètode a la part més marcada. Finalment aplico paper de vidre del 1000 per igualar i polir una mica més la superfície.
El procés és delicat i requereix molt temps però el resultat paga la pena. Aprofito i li poleixo tota la carrosseria amb paper de vidre del 600 i del 1000. La rento amb rentavaixelles deixant el conjunt preparat per tornar-lo a polir, aquest cop amb Compund (tap roig) de Tamiya.
Dissenyo i fabrico les calques amb el dorsal número 2 i les fixo amb l’ajut dels productes MicroSol i MicroSet. Acoblo el conjunt, aplicant cola blanca al parabrises, i termosellant amb molt de compte la safata del pilot el tap del combustible i l'eixugaparabrisses amb el soldador d'electrònica.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada